Ćwiczenia na utrzymanie erekcji – jak ćwiczyć, aby wzmocnić erekcję?

Ćwiczenia na utrzymanie erekcji – jak ćwiczyć, aby wzmocnić erekcję?

Ćwiczenia na utrzymanie erekcji – jak ćwiczyć, aby wzmocnić erekcję?
2.3 (46.67%) 3 votes

Temat erekcji jest dla wielu mężczyzn sprawą honoru i sprawdzianem. W miarę upływu lat coraz większa presja wywierana jest na potrzebę bycia sprawnym seksualnie jak najdłużej – pierwsze kłopoty z utrzymaniem erekcji są odbierane, jako zanik męskości i symbol starzenia się.

 

Ćwiczenia na potencję dla mężczyzn – fakty i mity

Erekcja jest mężczyźnie potrzebna do satysfakcjonującego stosunku płciowego. Tylko tyle i aż tyle. Wszystkie pozostałe wyobrażenia na temat tego, jak duży powinien być penis i jak długo powinna trwać erekcja wytwarzają niepotrzebną presję, która często staje się powodem problemów ze wzwodem. Sami mężczyźni, a nierzadko również kobiety, potrafią niepotrzebnie windować oczekiwania w tym zakresie.

  • Erekcję można wzmocnić ćwiczeniami. Prawda. Mięśnie podlegają kształtowaniu, więc i w tym przypadku ćwiczenia podnoszą sprawność seksualną.
  • Erekcja powinna być długa – to zależy od potrzeb obojga partnerów. Pewne jest natomiast to, że do udanego stosunku bardzo długi czas erekcji nie jest kobiecie potrzebny.
  • Im większy penis, tym bardziej satysfakcjonujący seks. Nic podobnego. Żeby jednak być sprawiedliwym, trzeba dodać, że wiele kobiet ceni sobie wielkość członka, więc można się pokusić o odpowiednie ćwiczenia przed samym stosunkiem lub masaż członka wykonywany przez dłuższy czas, które – według wielu mężczyzn – potrafią wydłużyć i zwiększyć obwód prącia. Na nic jednak zda się długa erekcja i wyćwiczone mięśnie penisa bez uważności, odpowiedniej techniki i umiejętności zadowolenia partnerki, a do takiej satysfakcji zwiększanie wymiarów penisa zazwyczaj nie jest konieczne.

Jakie ćwiczenia wykonywać na zwiększenie erekcji?

Metoda Semans’a

Skuteczny trening przedłużający erekcję i opóźniający wytrysk nasienia. Możliwy do wykonania przez partnerkę lub samodzielnie przez mężczyznę. Ćwiczenie polega na stymulacji penisa do momentu pełnego wzwodu i zaprzestanie przed samą ejakulacją. Należy odczekać kilka chwil, aż podniecenie trochę opadnie – wtedy można ponownie zacząć stymulację. Metoda ta skutecznie przedłuża czas trwania erekcji i pozwala na poznanie własnych reakcji oraz umiejętne ich kontrolowanie.

Trening Masters&Johnson – ćwiczenia na sprawność seksualną i opóźniony wytrysk

Metoda przedłużająca erekcję powstała na bazie metody Semans’a. Polega na powstrzymaniu ejakulacji poprzez mocne (bez uczucia bólu) uciśnięcie żołędzi przez kilka sekund. Ucisk należy wykonać kciukiem na wędzidełku, w miejscu złączenia penisa z żołędzią. Zastosowany we właściwym momencie powstrzymuje natychmiast wytrysk. Po kilku, kilkunastu sekundach można kontynuować stosunek. Ćwiczenia te zarówno przedłużają erekcję, jak również zapobiegają przedwczesnemu wytryskowi.

Uwaga! Taki ucisk można zastosować jedynie w czasie pełnego wzwodu penisa!

Ćwiczenie mięśnia Kegla

Najczęściej o mięśniu Kegla słyszymy w kontekście ćwiczeń wykonywanych przez kobiety, jednak równie skuteczne okazują się one u mężczyzn. Ćwiczenia obejmują nieco większy obszar tzw. mięsień PC (Pubococcygeus – jego fragmentem jest właśnie mięsień Kegla). Odpowiednio wzmocnione mięśnie pozwalają na wydłużenie stosunku i znaczne zintensyfikowanie doznań. Sprawne i wyćwiczone – bardzo dobrze wpływają na funkcjonowanie prostaty.

Zlokalizowanie właściwego mięśnia jest bardzo proste. Próbując w trakcie oddawania moczu powstrzymać strumień – powoduje się uaktywnienie właściwego mięśnia.

Ćwiczenie polega na napinaniu i rozluźnianiu mięśnia Kegla. Można je wykonywać w dowolnym momencie dnia i w trakcie różnych czynności, np. jadąc samochodem.

Ćwiczenia cardio – wzmocnienie nie tylko dla penisa

Ćwiczenia dotleniające organizm, tzw. trening aerobowy (cardio) dowiodły, że regularne ich wykonywanie zmniejsza ryzyko wystąpienia zaburzeń erekcji aż o jedną trzecią. Taka aktywność wzmacnia serce i poprawia ogólną wydolność organizmu, poprzez usprawnienie przepływu krwi i dotlenienie komórek. Do najpopularniejszych ćwiczeń cardio należą: jogging, szybkie spacery, pompki, przysiady.

1 komentarz

  1. Testowałem różne żele na powiększenie penisa i według mnie [marka] robi robotę. Masz nie dość, że pełną erekcję, to jeszcze bardzo naturalną. Nie ma po tym dziwnych zjazdów energetycznych. Nic nie boli. To chyba najważniejsze, bo po niektórych specyfikach erekcja mi się za długo utrzymywała. Tak już na bolącym poziomie wręcz. Tutaj tego nie zauważyłem. Zalecam oczywiście sprawdzić na małej dawce, jak zwykle 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *