Ćwiczenia na utrzymanie erekcji – jak ćwiczyć, aby wzmocnić erekcję?

Ćwiczenia na utrzymanie erekcji – jak ćwiczyć, aby wzmocnić erekcję?
5 (100%) 1 vote

Temat erekcji jest dla wielu mężczyzn sprawą honoru i sprawdzianem. W miarę upływu lat coraz większa presja wywierana jest na potrzebę bycia sprawnym seksualnie jak najdłużej – pierwsze kłopoty z utrzymaniem erekcji są odbierane, jako zanik męskości i symbol starzenia się.

 

Ćwiczenia na potencję dla mężczyzn – fakty i mity

Erekcja jest mężczyźnie potrzebna do satysfakcjonującego stosunku płciowego. Tylko tyle i aż tyle. Wszystkie pozostałe wyobrażenia na temat tego, jak duży powinien być penis i jak długo powinna trwać erekcja wytwarzają niepotrzebną presję, która często staje się powodem problemów ze wzwodem. Sami mężczyźni, a nierzadko również kobiety, potrafią niepotrzebnie windować oczekiwania w tym zakresie.

  • Erekcję można wzmocnić ćwiczeniami. Prawda. Mięśnie podlegają kształtowaniu, więc i w tym przypadku ćwiczenia podnoszą sprawność seksualną.
  • Erekcja powinna być długa – to zależy od potrzeb obojga partnerów. Pewne jest natomiast to, że do udanego stosunku bardzo długi czas erekcji nie jest kobiecie potrzebny.
  • Im większy penis, tym bardziej satysfakcjonujący seks. Nic podobnego. Żeby jednak być sprawiedliwym, trzeba dodać, że wiele kobiet ceni sobie wielkość członka, więc można się pokusić o odpowiednie ćwiczenia przed samym stosunkiem lub masaż członka wykonywany przez dłuższy czas, które – według wielu mężczyzn – potrafią wydłużyć i zwiększyć obwód prącia. Na nic jednak zda się długa erekcja i wyćwiczone mięśnie penisa bez uważności, odpowiedniej techniki i umiejętności zadowolenia partnerki, a do takiej satysfakcji zwiększanie wymiarów penisa zazwyczaj nie jest konieczne.

 

Jakie ćwiczenia wykonywać na zwiększenie erekcji?

  • Metoda Semans’a

Skuteczny trening przedłużający erekcję i opóźniający wytrysk nasienia. Możliwy do wykonania przez partnerkę lub samodzielnie przez mężczyznę. Ćwiczenie polega na stymulacji penisa do momentu pełnego wzwodu i zaprzestanie przed samą ejakulacją. Należy odczekać kilka chwil, aż podniecenie trochę opadnie – wtedy można ponownie zacząć stymulację. Metoda ta skutecznie przedłuża czas trwania erekcji i pozwala na poznanie własnych reakcji oraz umiejętne ich kontrolowanie.

  • Trening Masters&Johnson – ćwiczenia na sprawność seksualną i opóźniony wytrysk

Metoda przedłużająca erekcję powstała na bazie metody Semans’a. Polega na powstrzymaniu ejakulacji poprzez mocne (bez uczucia bólu) uciśnięcie żołędzi przez kilka sekund. Ucisk należy wykonać kciukiem na wędzidełku, w miejscu złączenia penisa z żołędzią. Zastosowany we właściwym momencie powstrzymuje natychmiast wytrysk. Po kilku, kilkunastu sekundach można kontynuować stosunek. Ćwiczenia te zarówno przedłużają erekcję, jak również zapobiegają przedwczesnemu wytryskowi.

Uwaga! Taki ucisk można zastosować jedynie w czasie pełnego wzwodu penisa!

  • Ćwiczenie mięśnia Kegla

Najczęściej o mięśniu Kegla słyszymy w kontekście ćwiczeń wykonywanych przez kobiety, jednak równie skuteczne okazują się one u mężczyzn. Ćwiczenia obejmują nieco większy obszar tzw. mięsień PC (Pubococcygeus – jego fragmentem jest właśnie mięsień Kegla). Odpowiednio wzmocnione mięśnie pozwalają na wydłużenie stosunku i znaczne zintensyfikowanie doznań. Sprawne i wyćwiczone – bardzo dobrze wpływają na funkcjonowanie prostaty.

Zlokalizowanie właściwego mięśnia jest bardzo proste. Próbując w trakcie oddawania moczu powstrzymać strumień – powoduje się uaktywnienie właściwego mięśnia.

Ćwiczenie polega na napinaniu i rozluźnianiu mięśnia Kegla. Można je wykonywać w dowolnym momencie dnia i w trakcie różnych czynności, np. jadąc samochodem.

  • Ćwiczenia cardio – wzmocnienie nie tylko dla penisa

Ćwiczenia dotleniające organizm, tzw. trening aerobowy (cardio) dowiodły, że regularne ich wykonywanie zmniejsza ryzyko wystąpienia zaburzeń erekcji aż o jedną trzecią. Taka aktywność wzmacnia serce i poprawia ogólną wydolność organizmu, poprzez usprawnienie przepływu krwi i dotlenienie komórek. Do najpopularniejszych ćwiczeń cardio należą: jogging, szybkie spacery, pompki, przysiady.