Ćwiczenia na wzmocnienie erekcji – jak ćwiczyć, aby się dłużej kochać?

Ćwiczenia na wzmocnienie erekcji – jak ćwiczyć, aby się dłużej kochać?

Ćwiczenia na wzmocnienie erekcji – jak ćwiczyć, aby się dłużej kochać?
5 (100%) 1 vote

Problem satysfakcjonującej erekcji jest jednym z najczęściej – oprócz kwestii zaburzeń wytrysku – zgłaszanych przez mężczyzn problemów. Zazwyczaj jednak, zanim panowie sięgną po broń ostateczną w postaci wizyty u specjalisty i preparatów dostępnych na receptę, przywracających pełnię sprawności seksualnej, sięgają po naturalne metody „leczenia”.

Męska erekcja jest skomplikowanym mechanizmem pozwalającym na skuteczne odbycie stosunku płciowego. Wypełnienie się krwią ciał jamistych członka umożliwia jego usztywnienie, a powstałe ciśnienie krwi, tymczasowo uciska naczynia żylne, zapobiegając szybkiemu jej odpływowi. Czy można cały ten proces jeszcze usprawnić, aby móc kochać się dłużej? Warto spróbować ćwiczeń na wzmocnienie erekcji!

 

Ćwiczenia poprawiające erekcję

Pierwsze i najważniejsze z nich dotyczy mięśnia Kegla – rzecz zaskakująca dla wielu osób, ponieważ zazwyczaj nazwa ta pojawia się w kontekście kobiet. Tymczasem, mięsień, o który chodzi, to PC (pubococcygeus), a jego część to właśnie mięsień Kegla. Obejmuje on swoim zasięgiem cewkę moczową i prostatę, a jego ćwiczenie, oprócz wzmocnienia erekcji i orgazmu, pomaga utrzymać prostatę we właściwej kondycji.

Aby dowiedzieć się, o który mięsień tak naprawdę chodzi, wystarczy podczas uczucia parcia na pęcherz, spróbować przez chwilę powstrzymać strumień moczu. Wtedy można go poczuć. Uwaga, nie należy jednak traktować tej sytuacji, jako metody na jego trening!. Właściwe ćwiczenie mięśnia Kegla polega na naprzemiennym napinaniu i rozluźnianiu go w kilku seriach podczas całego dnia. Trzeba je wykonywać regularnie – przez dłuższy czas. Dobrym sposobem jest wyrobienie sobie nawyku ćwiczenia na przykład podczas jazdy samochodem lub w trakcie innej dowolnej sytuacji czy czynności codziennej.

 

Ćwiczenia wzmacniające erekcję

Jednym z najskuteczniejszych ćwiczeń pozwalających na utrzymanie oraz przedłużenie erekcji jest trening Semans’a. Nie tylko umożliwia on wydłużenie samej erekcji, ale również opóźnia wytrysk nasienia, przedłużając tym samym czas stosunku. Ćwiczenie można przeprowadzić samodzielnie lub w parze – polega na stymulacji członka do momentu pełnego podniecenia i zatrzymaniu się tuż przed wytryskiem. Kiedy po chwili podniecenie nieco opada – należy ponownie podjąć stymulację. Oprócz korzyści płynących z przedłużenia erekcji, metoda ta pozwala na poznanie własnych reakcji i naukę samokontroli.

 

Ogólne ćwiczenia kondycyjne

Jeżeli w pewnym momencie erekcja staje się słabsza niż była dotychczas, warto przyjrzeć się swojemu trybowi życia i wprowadzić pewne jego modyfikacje. Erekcja jest bowiem nierozerwalnie związana z BMI, dietą i ogólną kondycją psychofizyczną organizmu. Nadmiar alkoholu, tytoń i stres przyczyniają się do rosnącej liczby zaburzeń w sferze seksualnej. Regularne wizyty na siłowni z pewnością pomagają wzmocnić kondycję i utrzymać testosteron na właściwym poziomie, a to niezwykle istotne, bo jego prawidłowa ilość ma kluczowe znaczenie dla funkcji seksualnych mężczyzny.

Nie na wszystko jednak – niestety – mamy wpływ. Wyeliminowanereie stresu z codziennego życia jest bardzo trudne, jeśli nie wręcz niemożliwe, a w niektórych sytuacjach być może nawet niepożądane. Trzeba pamiętać także o tym, że nagła, całkowita zmiana dotychczasowych nawyków, również wiąże się ze stresem generującym kolejne problemy w sferze intymnej, więc wszelkie zmiany należy wprowadzać stopniowo i w przemyślany, świadomy sposób, zaczynając na przykład do aktywności ruchowej. Lepsza kondycja fizyczna zawsze oznacza lepsze samopoczucie, a to z kolej wpływa na obniżenie poziomu stresu i – w efekcie – bardziej satysfakcjonujące życie seksualne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *