Dieta na seks – co podkręci Twoją ochotę na seks?

Dieta na seks – co podkręci Twoją ochotę na seks?

Dieta na seks – co podkręci Twoją ochotę na seks?
5 (100%) 1 vote

W kontekście diety większość mówi o procesie odchudzania czy wręcz przeciwnie nabierania na wadze. Wielu nie zdaje sobie sprawy z tego, że dieta ważna jest również w kontekście libido. Która dieta zwiększa apetyt na seks, a przy jakich produktach pozbędziemy się problemu z potencją?

Dieta na libido

Produktów spożywczych, dzięki którym można zwiększyć swoje libido, na sklepowych półkach akurat nie brakuje. Apetyt na sex zwiększyć można między innymi poprzez czerwone mięso, a dokładniej steki z wołowiny, które zwiększają produkcję testosteronu i tłumią wydzielanie hormonu negatywnie wpływającego na sprawność seksualną, czyli prolaktyny. Dobry jest również łosoś, który zawiera ważne dla ukrwienia narządów płciowych kwasy omega-3. Afrodyzjakiem pobudzającym zmysły jest natomiast czekolada.

Co jeszcze? Warto zadbać o odpowiednią ilość jajek. Wielu nie dostrzega zależności jedzenie jajek a potencja. Tymczasem jajka na potencję są naprawdę dobre. Jednak nie tylko dodają one energii czy zwiększają koncentrację, ale są również źródłem witaminy B6, która reguluje libido.

Dieta a potencja

Wspomnieliśmy, że jedzenie dużej ilości jajek przez mężczyzn jest wskazane przede wszystkim ze względu na poprawę potencji. Co jeszcze zawierać w sobie powinna dieta na potencję? Przede wszystkim taka dieta na poprawę potencji powinna być zdrowa, a znaleźć się w niej muszą m.in. witaminy, arginina, selen i cynk. Ograniczyć natomiast trzeba tłuszcze nasycone, cukry proste oraz sól.

Przechodząc do konkretów dieta na potencję dla mężczyzn, zawierać powinna m.in. otręby, orzechy, pełnoziarniste pieczywo czy owoce morza. Zawierają one w sobie cynk, który jest ważny w procesie funkcjonowania prostaty i niezbędny dla syntezy testosteronu. Nie mniej ważny jest też silny antyoksydant, jakim jest występujący w nasieniu selen. Skoro każdy wytrysk nasienia wyszczupla jego zasoby, postawić trzeba na bogate w selen ryby, brązowy ryż, pestki dyni czy drób. Jak w związku z tym doskonale widać, jedzenie na potencję może być bardzo różnorodne i każdy powinien znaleźć w takim menu coś, co przypadnie do gustu jego podniebieniu.

W sprawie potencji wiele dobrego mówi się też o naturalnych afrodyzjakach. Wielu zauważa, że czosnek na potencję jest jednym z lepszych naturalnych dodatków. To nie wszystko. Co jeść przed seksem? Według naukowców herbata na potencję przedłuża stosunek nawet o 25%. Równie dobrze działa tu naturalny jogurt typu greckiego czy poprawiające krążenie czerwone wino. Dodatkowo do kolacji dodać można kakao, orzechy i migdały.

Podsumowanie

Podpowiedzieliśmy, co jest dobre na potencję oraz co jeść na lepszy wzwód. Widać wyraźnie, że jedzenie na potencję czy sam seks ma bardzo wyraźny wpływ. Zdarzyć się bowiem może, że dłuższy brak ochoty na współżycie nie jest spowodowany problemami w związku, ale właśnie nieodpowiednią dietą. Warto wówczas zerknąć do własnej lodówki i przestudiować swój plan żywieniowy z kilku ostatnich dni. Zmiana nawyków żywieniowych okazać się może korzystna nie tylko dla samej zdrowotności, ale również współżycia.

1 komentarz

  1. Przede wszystkim nie objadać się przed seksem. Owoce morza – najbardziej znane afrodyzjaki
    na potencje. Podobno cynamon na potencje również ma jakiś wpływ. Chociaż domowe sposoby na zwiększenie potencji do mnie nie przemawiają, wolę postawić klasycznie na jakiś środek z sildenafilem odkąd są dostępne w Polsce bez recepty. Czosnek jako afrodyzjak –
    jakoś nie widzę by jeść czosnek na randce.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *